воскресенье, 17 апреля 2016 г.

მეოთხე დღე

ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით.განვიხილეთ შეფასების 5 სტრატეგია თავისი მეთოდებით, მიზნებით და ინსტრუმენტებით, რაც საშუალებას მომცემს შევაფასო მოსწავლეები პროექტის წარმართვისას. ასევე გავაკეთე პრეზენტაცია პროგრამა powerpoint-ის გამოყენებით.

1 комментарий:

  1. შერჩეული გაქვს სტანდარტების შედეგები/ინდიკატორები, განვსაზღვრული გაქვს ისეთი მიზნები, რომლებიც 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს აერთიანებს სასწავლო თემატიკასთან.მიზნებში ახსნილია, თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები. მიზნები დაკავშირებულია თემატურ გეგმაში მითითებულ საგნობრივ სტანდარტებთან.
    ზოგადი შეკითხვა კარგადაა დასმული, რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამდენიმე თემას აერთიანებს. შენი თემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა, მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს, მოსწავლეებისგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას, რათა თემის შემეცნებითი აღქმა ჩამოუყალიბდეთ.

    ОтветитьУдалить