суббота, 16 апреля 2016 г.

მესამე დღე


ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა სტანდარტები. სტანდარტზე დაყრდნობით გავწერე ძირითადი ამოცანები/ მიზნები, რომლებიც მოვარგე 21-ე საუკუნის უნრ-ჩვევებს, 21-საუკუნის უნარ_ჩვევათა ლექსიკას, განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის ზმნებს.
გავეცანი მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს. ამ კითხვების გამოყენება ძალიან მნიშვნელოვნად მიმაჩნია, რადგან დააფიქრებს ბავშვებს საკვანძო შეკითხვებზე, დააინტერესებთ და გამოიწვევს მათ, დააფიქრებს და პასუხს აძებნინებს. ე.ი. აქტიურად ჩართავს პროექტის მსვლელობაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий