ამ მოდულში გავეცანით მოსწავლეთა პროექტების შეფასებას. გავეცანით თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ რუბრიკები და ჩეკლისტები შინააარსის ათვისების და 21-ე საუკუნის უნარ_ჩვევების და მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის. შევქმენით მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის შფასების რუბრიკა.განვიხილეთ შფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესაძლებლობაც.
მასწავლებლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები და დავუწერეთ განმავითარებელი კომენტარები.
მივუბრუნდით ჩვენს გეგმებს და გადავხედეთ შეფასების დროის ჩარჩოს. გეგმაში შევიტანეთ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.დღევანდელი მოდულიც საინტერესო და დატვირთული იყო აქტივობებით.
მასწავლებლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები და დავუწერეთ განმავითარებელი კომენტარები.
მივუბრუნდით ჩვენს გეგმებს და გადავხედეთ შეფასების დროის ჩარჩოს. გეგმაში შევიტანეთ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.დღევანდელი მოდულიც საინტერესო და დატვირთული იყო აქტივობებით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий